Yoga for athletes

Idag skulle jag gå till gymmet och köra tung styrka. Men lilleman är snorig så jag vågade inte lämna honom på MiniSats. Jag gick hem istället och körde ett pass på Sats Online Training. Denna gång testade jag Yoga for athletes. Och jisses, det var tungt. I alla fall för min core som jag inte jobbat specifikt med efter graviditeten/förlossningen samt mina handleder som mäktade med hunden, men inget mer. Alla rotationer på en arm blev det alltså svårt att hålla eller ens klara av. Men kroppen är ju inte starkare än sin svagaste länk och handleder och core står överst på listan av svaga delar att jobba med. Och att yoga ett pass i veckan är en bra start känner jag, både för kropp och knopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0