Allvar och lite träning

Det som hände i Stockholm i fredags är fruktansvärt och hemskt och jag lider med alla drabbade. Jag blev fast i Solna men kunde tillslut ta tvärbanan till Alvik och där bli upphämtad av mamma och pappa lagom när tunnelbanan började gå igen. Och utan att vara i närheten var jag skärrad. Usch.


Igår startade vi morgon lugnt och sedan gick vi till gymmet hela familjen. Alicia lyckades ramla innan vi gick och fick Melvin plus stol över sig så tiden på gymmet blev begränsad. Men det gick bra i alla fall. Efter gymmet mötte vi upp vänner i centrum för lunch. Mysigt. Efter handling gick vi hem och jag knåpade ihop ett nytt cykelpass. Jag är nästan färdig och redo att leverera nytt på tisdag.

På gymmet blev det följande snabba och spretiga pass:

Pullups med gummiband 3x3 + 2x2
Armhävningar 5x5
Utfall med hantlar 3x10 på varje ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0