Hej hej

Hoppsan, det blev ett ofrivilligt blogguppehåll. Men jag har haft fullt upp, både på hemmaplan och på jobbfronten så dagarna har bara sprungit förbi. Vi har haft en underbar helg där huvudvärken nu påminner mig om helgens ickesömn. Men det var det värt. I lördags fick vi en härlig dag med våra föräldrar som avslutades hemma hos oss med snacks, ostbricka och prat halva natten. Igår var vi alla trötta men hann ändå med en promenad till Lilla Sköndal. Åh vad jag längtar till flytten! Nu ska jag gå och sova och hoppas huvudvärken är borta till imorgon, så jag kan träna. Jag behöver lite endorfiner att boosta kroppen med imorgon! 



Alicia gräver ner lite sand under cykelturen

Helgskumpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0