Helg

Helgen blir ju ännu mer efterlängtad nu när jag börjat jobba igen. Igår satt jag hemma och jobbade och sedan blev det en lugn kväll i soffan med Shooter som vi började titta på för ett tag sedan. Idag har vi spenderat halva dagen på Ikea eftersom jag nu har fullt fokus på att fixa till i Alicias rum inför framtida fotografering, visning och så vidare. Ett rum i taget får det bli. Imorgon åker sambon tillbaka och köper de stora grejerna. Åh, jag älskar't! Rummet ska gå i vitt och rosa. Och så lite grått. Jag gillar verkligen den kombon alltså. När vi kom hem gick jag och handlade mat och present och sedan traskade jag hem och bytte sängkläder. Sedan åt vi pizza och såg Mellon såklart. Och nu ska jag hämta ikapp lite sömn. Puss!

Stortjejen äter Ikea-lunch på 'jestujang' (resturang).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0