Årets första träningspass

Det fick vänta ända till den tredje, men den som väntar på något gott.. Idag fick jag till årets första träningspass som blev att instruera en 45-minuters cykelklass. Jag hade så svårt att hitta musik och inspiration till denna klass och efter passet visste jag inte om jag var helt nöjd eller inte. Men jag är ju väldigt hård mot mig själv och fick fina ord efteråt, så det kanske inte var så illa trots allt. Haha. Jag får känna in det några gånger till. Det var skönt att komma ut efter att ha varit inne i vad som känns som en evighet. Melvin har varit riktigt dålig så vi har fått hålla oss inne. Fast nu när det kommit megasnö deluxe kanske vi inte kommer ut imorgon heller. Vi får se hur alla mår och hur vädret är imorgon. Annars ska jag försöka få till en Body pump hemma. Eller lite yoga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0