Jobb, intervaller och huvudvärk

Måndag igen och jag startade denna vecka på mitt nya jobb. Spännande! Nu börjar det närma sig att börja på heltid och det ska bli rätt skönt att börja jobba igen. Efter jobbet testade jag Sats Mall of Scandinavia eftersom jag var i närheten. Och där blev det mina tvåhundringar på löpbandet.

Uppvärmning 1 km (10,3 km/h)
Intervaller 10x200 meter (varannan 16,1 km/h och varannan 15,1 km/h) med 100 meters gåvila emellan (5,1 km/h).
1 minut gåvila
Strax under 1 km löpning (10,3 km/h)
Totalt 5 km på omkring 29.50
Fem minuters nedvarvningsgång

Detta var mitt första egna träningspass på detta år. Äntligen! Känslan efteråt var superb. Därefter åkte hem till mina päron som hade barnen, åt lunch och stannade en stund. Och jag lyckades få huvudvärken från hellv.. Tusan, jag mådde inte bra. Men när vi kom hem tryckte jag i mig ett piller och nu känns det bättre. Men bästa botemedlet är ändå sömn, så det ska jag ägna mig åt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0