Nyårsafton

Igår på dagen irrade vi runt och fixade det sista inför kvällen. Sedan duschade vi, gjorde oss i ordning och inväntade våra kompisar. Tänk att för ett år sedan var våra killar inte födda. Vi båda gick och väntade och så kom smågrabbarna i januari med 15 dagars mellanrum. Galet! Vi hade hur som helst en grym kväll igår med trerätters, massa tilltugg och sjuka konversationer. Haha. De stannade kvar till idag och vi alla var rätt trötta och slitna efter näst intill obefintlig sömn och barn som vaknade i ottan. När de åkte hem kraschade vi i soffan en stund. Efter det försökte jag öva Body pump i trötthetsdimman och så har jag rensat lite hemma igen. En kasse fick jag ihop som ska skickas iväg till Sellpy. Något produktivt idag alltså. Imorgon känns det som att 2017 börjar på riktigt. Nästa måndag har jag min första arbetsdag på nya jobbet, samma vecka börjar jag instruera Body pump igen, veckan efter det åker mamma och jag till Dubai och en kryssning där i krokarna och allt detta bara i januari. Jag ska verkligen göra 2017 till ett år att minnas. Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0