15 kilometer

Äntligen, äntligen tog jag mig över 14 kilometer. Kroppen har minst sagt varit trött och inte alls svarat på löpningen som jag velat. Men förra söndagen gjorde jag allt för att bryta gamla mönster. Jag menar, bara att långpasset var på en söndag bryter ju mitt lördagsmönster. Sedan sprang jag en annan, helt ny vända. 7,5 kilometer åt ena hållet och sedan hem. Det var varmt och stundtals jobbigt, men en helt annan känsla mot hur det varit den senaste tiden. Det enda jag inte alls var nöjd med var tiden. Men nu ville jag mest spräcka gränsen och bara göra det. Så om jag glömmer tiden för en stund så är jag nöjd! 14 kilometer på 1.42,19 blev resultatet. Och vet ni vad? Idag gjorde jag det igen! Men mer om det sedan. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0