Sista tisdagscykeln innan semestern

I tisdags cyklade jag min sista cykelklass innan semestern. Det hade kunnat bli succé, men någon hade varit inne och pillat på stereon så först blev det inget ljud alls. Sedan fick vi fjutt på diskanten. Men under uppvärmningen fortsatte jag pilla och tillslut blev det någorlunda ljud i systemet. Skönt det. Men det är ändå en instruktörs mardröm när tekniken inte är med. Men vi fick cykla och svettas trots detta.


Nu ligger jag i en stuga i Lönneberga och har det gött. Vi har just avslutat denna dag med serier på paddan och lösgodis. I morse bilade vi ner mot Vimmerby för att imorgon inta Astrid Lindgrens värld. Det ska bli så kul! Nu blir det sömn för att vara pigg imorgon. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0