Tuff löpning

Igår gick jag till Sats Stadshagen efter jobbet. Det var snabbdistans på schemat och i vanlig ordning var jag lite nervös. Både för att vara tung i kroppen och inte orka och för att få ont någonstans eller ha något som krånglar. Men jag ställde mig på bandet och körde. Med relativt pigga ben. Men efter nästan fyra kilometer av mina fem snabba tog jag totalslut. Så bittert, men jag körde lite snabbare än min kapacitet igår. Tydligen. Men bortsett från mitt lilla stopp löptes fem snabba på under 26 minuter och hela milen på 54.50. Helt okej även om jag är bitter över vilan. Men jag får jobba lite hårdare helt enkelt.

Uppvärmning 3 km (10,6 km/h)
Snabbdistans 5 km (11,6 km/h med en paus efter knappt fyra kilometer..suck)
Nedjogg 2 km (10,2 km/h)
Totalt 10 km, 54.50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0