Gårdagens intervaller

Alltså jag var så slut efter gårdagens intervaller. Totalslut. Jag körde mina tvåhundringar och hela passet var en kamp. Jag som trodde att Sats i Mall of Scandinavia hade mixtrat med löpbanden eftersom det alltid gått så lätt där. Nu vet jag att så inte är fallet!

Löpning 1 km (10,3 km/h)
Intervaller 10x200 meter (varannan 16,1 och varannan 15,1 km/h) med 100 meters gåvila emellan (5,1 km/h)
Löpning 1 km (10 km/h)
Totalt 5 km 29.54
Nedvarvningsgång ca 6 min

Min ambition var att köra alla tio intervallerna på 16,1 km/h men det var bara att revidera efter den första intervallen. Men så är det ibland. Det viktigaste för detta pass var att jag gjorde det. Med viljan kommer man långt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0