Härlig lördag och huvudvärk

I fredags fick jag sådan galen huvudvärk. Och i lördags när jag vaknade satt det i. Puh. Men det blev bättre framåt dagen. Jag åkte och lämnade Alicia på sitt första kalas. Stora tjejen. Under tiden promenerade jag hem till mamma och pappa och käkade lunch. På eftermiddagen drog jag iväg, helt själv, till Löplabbet för att prova ut nya löparskor. Och jag gick därifrån med två par skor efter att ha provat typ femtio stycken och sprungit typ femtio vändor på bandet. Ett par mängdträningsskor från Asics och ett par snabba intervallskor från New Balance. Efter det blev det middag hos vänner och en sen kväll. Hade det inte varit för att jag fick ett migränanfall (igen!) hade jag nog gärna varit kvar än. Och hade det inte varit för att jag vaknade upp med dunkande huvud idag (igen!) hade jag invigt nya löparskorna. Med det fick vänta. Istället la jag mig och försökte sova bort smärtan. Nu känns det bättre. Sambon är och hämtar Alicia som sovit hos sin bästis och jag är på väg in till stan för att möta mamma.

Jag ska visa mina fina skor senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0