Lördag och söndag

Igår drog jag och barnen till farmor och farfar en stund efter att Melvin och Alicia vaknat. Melvin sov sin nap och Alicia somnade på min mage när vi låg och läste bok. Vi stannade så länge att det blev läggdags för barnen när vi kom hem.


Idag har vi tagit en långpromenad och Alicia premiärcyklade i vårvädret. Väldigt mysigt. Vi gick till vårt kommande hus och checkade läget och så var det visning i ett av husen i området. Efter det tog vi bussen till centrum och åt lunch och när vi kom hem drack vi kaffe, lekte, städade och rensade ut lite saker i ett av våra rum. Sedan blev det några avsnitt Parneviks och popcorn när barnen somnat. Nu ska jag sova och ladda inför en ny vecka. Jobb, träning och lite annat däremellan. Det ser jag fram emot!

Hej huset. Vi längtar efter dig!

Kanske världens största panerade firre? Med extra allt.

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0