Ute ur snordimman och ommöblering

Tyvärr fick jag vicka bort min älskade torsdags-Body pump igår. Jag var risig och snoret bara forsade. Fy tusan. Men nu tror jag banne mig det håller på att vända och imorgon ska jag försöka mig på lite träning. Om jag mår bra när jag vaknar vill säga.


Ikväll fick jag ett ryck och bad sambon att hjälpa mig möblera om. Vårt vardagsrum är jättestort, men jag kan inte bestämma mig för hur rummet kommer till sin rätt. Och till visningen vill man ju visa lyan från sin bästa sida. Så nu ska jag känna in detta, så får vi se. Kvar har vi en vägg som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Endast med tavlor/posters? Mysplats? Bokhylla? Ja, vi får se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0