Brunchin'

Efter löpningen igår var det dags för brunch med mannen på Kung Carls bakficka. Jag fick brunchen i 30-årspresent av en vän så det var på tiden. Det allra bästa var kaffet och laxsashimin med ponzusressing och det som var mindre bra var dessertbordet som kunde varit lite större, haha. Och marängswissen saknade glass. Är inte det en huvudingrediens? Men vi var ju inte direkt hungriga när vi rullade därifrån så det var kanske lagom trots allt. På vägen hem tog vi en sväng in i Celine-butiken så jag fick klämma lite. Ååh.


Idag har jag simmat 1000 meter med mamma och sedan hängt i parken med barnen, mamma och pappa. Nu har jag precis fixat naglarna och tryckt i mig lite godis och det börjar bli dags att packa måndagsväskan och gå och sussa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0