Korta intervaller

Igår var jag på gymmet efter jobbet och köttade intervaller. Tolv tvåhundringar. Som vanligt var jag lite nervös innan. Eller inte nervös, men rädd för att kanske inte orka, rädd för ett misslyckande. I alla fall när det är ett nytt upplägg. Men det kändes hur bra som helst och jag undrar om jag inte hade kunnat öka tempot något. Det får bli nästa gång. 

Uppvärmning 3,5 km (10,6 km/h)
12x200 meter (16,1 km/h) med 100 meters gåvila (5,1 km/h) emellan.
Nedjogg 1,9 km (10,6 km/h)

Lååång uppvärmning, fler intervaller än jag vanligtvis kör och så nedjogg på det. Jag som känt mig fruktansvärt tung i benen den senaste tiden tyckte att gårdagens pass gick kanon! Jag hoppas jag kommer säga samma sak om morgondagens planerade långpass. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0