Halvrisiga intervaller

Igår tänkte jag unna mig att bränna av ett hejdundrande intervallpass. Men det blev inte riktigt som planerat. Eller alltså. Jag gick till gymmet. Och resultatet blev en kilometers uppvärmning (10,6 km/h) och 5x200 metersintervaller (16,6 km/h). Men sedan tog det slut och jag kände mig lite småsnurrig i huvudet, skakig och hade en puls som skenade. Detta var kanske min sämsta löpupplevelse. Eller den värsta i alla fall. Men jag antar att jag hade (har?) något i kroppen som tillsammans med stress gjorde att kroppen slog bakut. Eller så var det torsdagens jobbiga Body pump som gjorde sig påmind. Plus att jag var väldigt hungrig när jag hoppade upp på bandet. Men fem intervaller är fler än fyra så man får vara nöjd med det lilla. Nu väntar en veckas avkoppling med familjen och det kan inte komma lägligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0