Sista söndagen i lyan

God morgon. Nu börjar vi närma oss flytt och det känns mer än bra. I förrra veckan hann vi även med att fira två födelsedagar, min och mannens. Och jag älskar att fylla år och älskar när andra fyller år eftersom jag älskar att fira! Det blev dock inget spektakulärt utan lite tårta med familjen. Denna vecka började med VAB eftersom lilleman var krasslig. Sedan blev det mina två träningspass och mycket jobb. Idag är barnen hos mormor och morfar så vi ska se till att göra klart det sista inför veckans flytt. Så spännande! 


(null)
VAB-mys med lilleman

(null)
Efter veckans cykelklass

(null)
Bun Meat Bun - så gott!

(null)
Gårdagens middag innan sista delfinalen i Mellon. Den bästa hittills!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0