Efter sjukdom kommer träning

Ja alltså nu tror jag att det mesta är avverkat detta år. I alla fall vad gäller att vara sjuk. Jag har vickat bort mina klasser i tre (!) veckor. Ont i halsen, rejäl migrän och magsjuka har jag kört igenom. Men igår satt jag upp på cykeln igen och det var så skönt!

(null)

(null)


Och idag var det dags för Body pump. Det var mindre skönt. Varför? Jo. För det första. Min princip är att alltid köra på, alltid bita ihop och inte ge upp. Visserligen gjorde jag väl allt det, men jag kände mig så svag. Jag orkade liksom inte och kroppen svarade inte alls som den brukar. Fy. Det i kombination med att musiken var av kass kvalitet gjorde att min insats kändes..misslyckad? Jag var inte nöjd idag och känner att min kropp behöver mer kärlek i form av träning. Men det är ok, nästa vecka går det bättre och förhoppningsvis var det ingen annan som kände så.

(null)


Och så har vi hunnit med en flytt också. Och dessutom bott in oss i tre veckor. Galet vad tiden går! Men det får avhandlas en annan dag. Nu är jag på väg hem till dusch, mat och mys. Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0