Måndag

Lite trött och mör i kroppen efter BBC-helgen. Lite för lite sömn och mycket träning. Nu har jag käkat en dundermacka och druckit en stor cappuccino och nu är det bara att kicka igång denna påskvecka. Halvvecka med jobb och sedan ledighet. Hej sömn och hej vårväder. Nu måste det väl ändå officiellt vara vår? Igår satt jag ute och lyckades minsann få lite färg. Så härligt.

Ikväll kommer en update om BBC dag två och så blir det fredagens terränglöprunda igen, trots sega och lätt träningsvärkömmande ben.

Ha en härlig måndag kära ni!



Kommentarer
Postat av: Elin

Sitta ute då vi fick BUSprodukter? :P

härligt att du är mör i kroppen, jag känner av framsida lår, rygg och armar efter de passen jag deltog i. Nöjd!

2011-04-18 @ 09:06:33
URL: http://elinsvra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0