Helgen

Helgen var kort och intensiv. Men väldigt skön förstås. Efter min multitasking-session i lördags drog jag iväg till en vän och spanade Eurovision. Och en tredjeplats får väl vara mer än godkänd för Saade, även om det var lite bittert att Italien gick om i sista röstningsomgången. Vad säger vi om vinnaren då? Hmm. Saade var ju bättre i alla fall. Men vinnarlåten sätter sig nog snart. Som så många andra.

Igår var jag på träningsträff på Sats för att visa upp body pump. Förra gången jag var på träningsträffen gick det ju toppen och så gjorde det även nu. Jag gick därifrån med bra feedback och en härlig magkänsla.

Helgen avslutades sedan med hockeyfinalen där Finland utklassade oss i tredje perioden och lyckades smälla in fem mål för mycket. Men nu ser vi fram emot både 2011 och 2012 då Sverige och Finland samarrangerar VM. Revansch tack! Och innan dess hinner vi med en hockeysäsong i Elitserien. Aah, saknar den.

Nu har jag för övrigt även smakat den nya Caribbean-chokladen med smak av kokos och banan. Och den var väl..okej. Men jag föredrar fortfarande originalet utan krimskrams eller den med Daimbitar. Mmm..


Men choklad är alltid choklad. Och lite farlig!


Nu ska jag försöka bli av med min (snart kroniska) huvudvärk och fixa med lite saker.



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 19:03:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0