Onsdag

Jag höll på att skriva tisdag. Är det verkligen onsdag? Redan?

Jag har grus i ögonen så därför är det skönt att få instruera en Body pump på lunchen idag. Så man får vakna till lite. Imorse till frukost åt jag brödet jag bakade igår. Det var hur gott som helst och det stora plusset var ju att det var superenkelt att få till. Ingen surdeg som behöver mogna i x antal dagar, ingen deg som ska jäsa i en massa minuter. Utan blanda, lassa i en brödform, grädda i ugnen och så klart! Jag hade i hasselnötter, precis som man skulle. Det enda kruxet var att mina var hela. Och skulle vara hackade. Så jag tog fram hammaren och började slå på påsen. Detta resulterade i ett buckligt underlag och inte så hackade hasselnötter. Men vet ni? Det gick ner ändå! Onödigt vetande. Men ändå!

Dax för jobb! Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0